"...מותם של אנשים היה הכרח,
אבל מי יהיו האנשים שימותו-זה היה פרי הנסיבות,
ויוסראין היה מוכן להיות קורבן של כל דבר מלבד הנסיבות "
מלכוד 22 ג’וזף הלר
דחוף | מחשבות על כניסה
המשך לביקורת מיום ג' :
• הכניסה צריכה להיות ברורה
• כניסה טובה=מקום אדריכלי שמוגדר ע“י חלל
• בשביל להגדיר את הכניסה, קוביה אחת יכולה להיות ללא הפאות
• קוביה כניסה בצבע אדום
• הכניסה צריכה להזכיר את חתך: " אנחנו פה הם שם" תחושה שלחלל אבסורדי שהמבקר נפגש עימו בתחילת הביקור
• הנכנסים והיוצאים לא יפגשו אבל יראו אחד את השני
משוך | סיום הפרויקט:
האם בדומה לאדריכל משה ספדיה במוזיאון יד ושם כלומר היחשפות לשואה ולארועים של סבל בל יתואר ולאחריו קתרזיס של חרות, מעט בסגנון סרט הוליוודי הפותר את האדם מלהתמודד עם המציאות הקשה לה נחשף.
או סיום הדומה לסרט אירופאי שמשאיר אותך עם מחשבות ושאלות.
לצערי אני לא מצליח למצוא דוגמא טובה למבנה או סרט כזה? רעיונות יתקבלו בהערכה ובברכה.
אבל מי יהיו האנשים שימותו-זה היה פרי הנסיבות,
ויוסראין היה מוכן להיות קורבן של כל דבר מלבד הנסיבות "
מלכוד 22 ג’וזף הלר
ליחצו על התמונה להגדלה
דחוף | מחשבות על כניסה
המשך לביקורת מיום ג' :
• הכניסה צריכה להיות ברורה
• כניסה טובה=מקום אדריכלי שמוגדר ע“י חלל
• בשביל להגדיר את הכניסה, קוביה אחת יכולה להיות ללא הפאות
• קוביה כניסה בצבע אדום
• הכניסה צריכה להזכיר את חתך: " אנחנו פה הם שם" תחושה שלחלל אבסורדי שהמבקר נפגש עימו בתחילת הביקור
ליחצו על התמונה להגדלה
• קוביות בכיכר, לצורך הגברת המודעות• הנכנסים והיוצאים לא יפגשו אבל יראו אחד את השני
משוך | סיום הפרויקט:
האם בדומה לאדריכל משה ספדיה במוזיאון יד ושם כלומר היחשפות לשואה ולארועים של סבל בל יתואר ולאחריו קתרזיס של חרות, מעט בסגנון סרט הוליוודי הפותר את האדם מלהתמודד עם המציאות הקשה לה נחשף.
צילום: Gaspa*
לצערי אני לא מצליח למצוא דוגמא טובה למבנה או סרט כזה? רעיונות יתקבלו בהערכה ובברכה.
(e) I would like that the visitor clearly understand where is the entrance and get a clue about the place
1
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה